به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1401-1400
معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد.
معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد. به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 1400 جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1400/7/6 لغایت 1400/7/10 (ساعت 9صبح) از طریق مراجعه به سایت :student.uswr.ac.ir با userکدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنی خود را کامل کرده ودر پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند. شماره تماس :22180054 Email: pegahabaasi@gmail.com مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی و آپلود در سایت :
حساب شماره :4001084603000436 حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد خزانه شماره شبا: 980100004001084603000436IR شناسه 30رقمی معاونت آموزشی: 391084674140103000000016471000 بعد از اتمام ثبت نام ، از تاریخ 1400/7/20 برای امور رفاهی دانشجویی به ادرس زیر مراجعه فرمایید. boostan.uswr.ac.ir معاونت آموزش دانشگاه به اطلاع می رساند با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد. 1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند. 2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید. 3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید. کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 30/9/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. رسید پستی را به Email: pegahabaasi@gmail.com ایمیل نمایند. مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه از طریق پست : 1-دوازده12 قطعه عکس 4× 3 2- کپي شناسنامه و کارت ملي 3-اصل گواهينامه متوسطه و پيش دانشگاهي 4-اصل ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي 5- کپي کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت) 6-پرینت کلیه فرم های تکمیل شده ثبت نام اینترنتی همراه با امضاء دانشجو کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 30/9/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. معاونت آموزش دانشگاه مراحل ثبت نام الکترونیکی معاونت فرهنگی و دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی 1400 1-ورود به سایت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان 2-مراجعه به سايت boostan.uswr.ac.ir و مطالعه کامل راهنمای سیستم از تاریخ 1400/7/20 4-دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت تکمیل ثبت نام پرکردن کلیه فرم های مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت، کمیته انضباطی، اداره تربیت بدنی، اداره خوابگاهها و اداره فرهنگی الزامی می باشد. 5-مراحل تکمیل فرم های مذکور جهت بهره برداری بر روی سامانه بوستان قرار خواهد گرفت. شماره تماس :22180019 ایمیل : ma.sharafi@uswr.ac.ir معاونت دانشجویی وفرهنگی
|